کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

بی در و پیکرترین وبلاگی است که دیده اید
اینجا مخروبه ای است که دردهایم را در آن نجوا می کنم، سنگ صبورم است. مخاطب حرف هایی است که به هیچ کس نمی توانم بگویم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

رژیم

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ب.ظ

دو‌روزه به اندازه کالری مورد نیاز بدنم دارم غذا می خورم.


ولی خب، هیچ گونه تغییری تا کنون مشاهده نشده:/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵
الهام

نظرات  (۲)

۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۸ میرزا مهدی
من سی و هفت ساله دارم  دو برابر اندازه نیاز بدنم کالری میخورم . منتظر باش همین روزا یه اتفاقی میفته
پاسخ:
پـ َ چه غلطی کنیم؟

والا اتفاق که افتاده، پس چه جوری توده لامصبو کمش کنیم؟

ما یکی از فامیلامون معدشو کوچک کرد قشنگ دو‌سوم بدنش آب شد الان با یک سومش زندگی می کنه:)))+
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۴ محسن خطیبی فر
بیش‌تر ی جور سرگرمیه این تجویزها و ب کار بستن‌شون. البته برا ی عده، منبع درآمد خوبیه.
پاسخ:
وای نگید تو رو خدا

امید داریم به لاغری هنوز:))