کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

بی در و پیکرترین وبلاگی است که دیده اید
اینجا مخروبه ای است که دردهایم را در آن نجوا می کنم، سنگ صبورم است. مخاطب حرف هایی است که به هیچ کس نمی توانم بگویم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

پوچی

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ب.ظ

به شدت احساس پوچی دارم.

نمی تونم هیچ‌ کاری رو شروع کنم، شروع هم بکنم نمی تونم ادامه بدم، ادامه هم بدم نمی تونم به آهر برسونم.

همه چی نصفه نیمه، مثل خودم، شکسته و‌خورد و‌خاکشیر...


اینکه آدم زندگیش و خودش به بن بست بی معنایی برسه خیلی تلخه، اصلا شاید هیچ‌جوره نتونم وصفش کنم، تلخ هم خودش مزه ای هست، تلخ هم نیست انگار...

جهنم است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۵
الهام

نظرات  (۲)

سلام 
الان همه این حس رو دارند نمیدونم درمونش چیه  :-( 
پاسخ:
درمونش معناسازیه، نگاه بی طرفانه بی زندگیه، گاو نر می خواهد و‌مرد کهن
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۴ پیمان محسنی کیاسری
مخالفم با قسمت «همه» نظر اول :)
پاسخ:
بله:))

بسیار عااالی  بود نکته سنجی تون:)