کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

بی در و پیکرترین وبلاگی است که دیده اید
اینجا مخروبه ای است که دردهایم را در آن نجوا می کنم، سنگ صبورم است. مخاطب حرف هایی است که به هیچ کس نمی توانم بگویم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

سیرت

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۷ ب.ظ

امروز تو خیابون یهو عاطی رو دیدم بلند صدلش زدم بهش گفتم کجاااییی؟؟؟ دلم برات تنگ‌شد بود...



عاطی چهره ی زیبایی نداره. تناسب صورتش با هم نمی خونه. چشم هلش عسلی رنگ و بسیار زیبا اما خیلی زیر، گونه های برجسته اما صورت کشیده، دندان های نامرتب اما لبخند زیبا.


عاطی رو‌موقع کنکور تو کتابخونه رفتنا دیدم، همه دخترها عاشقش بودن، با همه دوست بود، وقتی با من دوست شد انقدر زوق کردم که...


عاطی یه عالمه دوستای مجازی داره‌که همه واقعا دوس دارن، یکی شون یه خانمه مه قم زندگی می کنه و قاض هست‌. با هم دوست جون حوتی هستن چون دوتاشون عاشق حجابن، عاطی وضع مالی خوبی نداره اما هیچکس نمی فهمه. با اینکه از نظر ظاهر در نظر اول جذاب نیست اما یه دختر فوق العاده است...



صورت زیبای ظاهر هیچ‌نیست



ای برادر سیرت زیبا بیار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
الهام

نظرات  (۱)

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۱ میرزا ژوزف پولیتـزِر
حالا این عاطی و این تو اون خانم قاضی؛ برادر این وسط چه دخلی داشت که خطاب بهش گفتی
پاسخ:
هاااا....ببین الکی میرزا نشدی! نکته سنجی!

برادر یعنی چیز دیگه