کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

بی در و پیکرترین وبلاگی است که دیده اید
اینجا مخروبه ای است که دردهایم را در آن نجوا می کنم، سنگ صبورم است. مخاطب حرف هایی است که به هیچ کس نمی توانم بگویم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

رَفیق

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ

امشب شب تولدت یکی از قدیمی ترین دوست های مجازی مه، ولی سر ذهنیات اش بین مون دعوا افتاد. همونکه قبلا گفتم با پاذت نرش حرف می زدم که با هم اردواج کنن بعد بهم تهمت زد که تو خودت رفتی بااون بریزی روی هم.خیلی حاها به خیلی ها پشت سرم حرف زده بود.


ولی با این همه هنوز دوست عزیزیه برام.

امشب شب تولدشه

تلگراممو پاک‌کردم بهش اسمس دادم و تبریک گفتم جواب نداده ولی...

تهرانم که بودم گفتم بیا ببینمت نیومد، نخند اصلا، جواب نداد.....



واقعا عجب مسخرهاست دنیا...ا همه نوعش...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
الهام