کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

بی در و پیکرترین وبلاگی است که دیده اید
اینجا مخروبه ای است که دردهایم را در آن نجوا می کنم، سنگ صبورم است. مخاطب حرف هایی است که به هیچ کس نمی توانم بگویم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

گییییج

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

دنیا داره دور سرم می چرخه


این ساعت ها که میشه حال جسمیم خراب میشه، همش حالت تهوع دارم اشتهام کور میشه، انگار راه نفسم بسته میشه....آه.


من هیچ علاقه ای به استاد زبانم ندارم، فقط دوری تو داره دیوونم می کنه، شاخه ی خم شده ی دلم از سر ناچاری افتاده روی استاد زبانم.


می دونم که معلم ها زود می فهمن، یه بار استاد ادبیات خودمون به من گفت فلانی وقتی میبینه رنگش میشه مث گچ!


گفتم استاد، دوست تون داره


گفت می دونم.



وای ابروم میره اگه ....


امان از تو ای عشق که خانه خرابم کردب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۶
الهام