کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

بی در و پیکرترین وبلاگی است که دیده اید
اینجا مخروبه ای است که دردهایم را در آن نجوا می کنم، سنگ صبورم است. مخاطب حرف هایی است که به هیچ کس نمی توانم بگویم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

شروع

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ب.ظ

به نام خدا


پس از سال ها وبلاگ نویسی در دوره ای که هنوز اسمارت فون به جان زندگی مان نیفتاده بود، گوشه ی اتاقم می نشستم و با اینترنت دایال آپ که کارت های د ساعته ی اینترنتی بود به نت وصل می شدم و ساعت ها روی صندلی ام روبه روی صفحه مانیتور ریشه می کردم. 

وایبر و واتس اپ و لاین و غول همه ی آن ها، تلگرام، سال هاست از وبلاگ خوانی و وبلاگ نویسی دورم کرده اند.

می گویم تکنولوژی بد است، اینستا بد است، نت بد است، نه.


شاید من مدیریت درستی نداشتم. و همچون هاگی هر طرف که بادی وزیده است رفته ام.

آمده ام تا بیرون بریزم، خالی کنم، همه ی انسان ها قناتی هستند مه محل کاریزشان کلمه است، واژه است، از دست ها و چشم ها و زبان مان می چکد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۱
الهام

نظرات  (۱)

۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۱ پیمان محسنی کیاسری
در حقیقت خیلی‌ها این‌ جا از همون دوران هستن!
خوش اومدین
پاسخ:
خیلی ممنون:)