کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

بی در و پیکرترین وبلاگی است که دیده اید
اینجا مخروبه ای است که دردهایم را در آن نجوا می کنم، سنگ صبورم است. مخاطب حرف هایی است که به هیچ کس نمی توانم بگویم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

پووول

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ب.ظ

میگن لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود

گفتم بچه ها بریم بیرون بستنی بخوریم؟؟

رفت تو پاچم ممهمون شون کنم..انقدر درد داشت وقتی کارت بابامو دادم تا پول رو‌حساب کنه...


تازه وقتی هم که نشسته بودیم اصن با من حرف نمی زدن عنا..

حساب کردم به اندازه هشت بار که سوار تاکسی نشم خودمو تنبیه کردم...


کاش سرکاری جایی می رفتم پول در می آوردم...

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۶/۰۵/۱۶
الهام

نظرات  (۲)

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۵۸ محسن خطیبی فر
ای بابا ای بابا. چ بد :(
پاسخ:
اوه.... خیلی!
تیغ زدن لذت داره
تیغ خوردن درد