کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

کاریز

کاریز محل خروج آب از قنات است و در من خروج دردها

بی در و پیکرترین وبلاگی است که دیده اید
اینجا مخروبه ای است که دردهایم را در آن نجوا می کنم، سنگ صبورم است. مخاطب حرف هایی است که به هیچ کس نمی توانم بگویم...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ظرف شستن

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ب.ظ

امروز استادم ازم پرسید:


Are you love washing  deshes?


گفتم:

 Yesss,I love

 چشاش گرد شد.

همین سوا رو از بغل دستیم پرسید. اون گفت متنفرم.

تازه یادم افتاد گفته ظرف شستن رو‌دوس داری؟؟


منم گفتم آررره.


گفتم استاد ببخشید من  فکر کرد م گفتین ماشین لباسشویی دوس داری؟


گفتم آره خبلی دوسش دارم!!


کلی خنده شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
الهام

نظرات  (۱)

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۶ پیمان محسنی کیاسری
با عرض پوزش
*سوال
*خیلی (خط یکی مونده به آخر)
پاسخ:
ممنون از دقت نظرتون.

کیبورد گوشی است دیگر:)